Tuesday, May 24, 2011

Which Star Are You From

Penah dengar title tu?One of my Korean Drama yg aku minat.Drama ni dah lame, tahun 2006.
Tp baru-baru ni ingat balik sbb Ayu minat si mamat Park Shi Hoo..ahaha.Sbnrnye si Park Shi Hoo ni bukan watak utama pon dalam cite ni.Tak kesahnye pasal, dan name pon minatkan ,die pon beriya2 nak tgk cte ni(sorry ayu..kekeke)


Sbb terlampau minat and time dulu payah aku nak mendownload cte2 korea ni, maka aku pon belilah dvd.Tp akhirnye dvd tu pon lesap mane ntah.Ade aku rase, tp kene korek2 balik mane aku simpan.Btw, pasal drama 'Which Star Are U From ni'.
Pelik kan tajuk die..kekeke..tp drama ni takla sepelik yang disangkakan.Teraju utama, hero aku yang cool..kekeke..Kim Rae Won.Tp her
oin die time drama ni, tak popular sgt..sape ek name minah tu...haa, Jung Ryeo Won..name lebey kurang kan?hehe.















Drama ni mengisahkan Seung Hee(Kim Rae Won) bercinta bagai nak rak ngan kekasih die,Hye Soo(Ryeo Won).Tp malang tak berbau,Hye Soo mati sbb kemalangan.Sbnrnye percintaan drg ni tak direstui, so bile Hye Soo mati, family die salahkan Seung Hee.Nak jadi cerite, dh bertahun lps tu, and bile Seung Hee dpt lupekan Hye Soo,muncul pulak srg minah ni yg muka mmg seiras ngan kekasih die dulu..jeng jeng jeng..jumpe time Seung Hee tersesat kat sebuah kampung pedalaman..minah tu namenye Bok-Shil.Seung Hee mmg tak percaya tp lame kelamaan die mule suka plak kat Bok-Shil ni.Klimaks?Rupe2nye, Bok-shil ni kembar ngan Hye Soo(Hye Rim kene culik time kecik).So konflik berlaku bile family Hye Rim tau yang Hye Rim suke dekat Seung Hee.Nak tau ending?kene tgk drama ni..kekeke.

Pada aku, cte ni best.Maybe sbb lagu2 die mmg leh layan..OST best!Nak tau best ke tak, try tgk trailer dulu..heee.




Jya~

No comments:

Post a Comment